Strona główna | Mapa serwisu | English version  
Dla zaawansowanych.
Informacje > Tutoriale > Dla zaawansowanych.
Wybuch
 Na początek
Za pomocą tego tutka wykonasz wybuch jakiekos obiektu 3D.Najpierw
przygotuj sobie jakis obiekt.
Zaczynamy
Utwórz system czateczkowy PArray.Kliknij pick object i wskaznasz obiekt.
Rozwiń rolete partlicle type w Partlice types daj na object fragments.
W object fragment controls Number of Chunks.Roleta Basic Paramteters:
Vievport display zaznacz mesh.Przewin suwak animacji.Czesci leca w
różne kierunki lecz z tą samą prędkoscia i we wszystkie strony.Utwórz
w top system gravity.Połacz z naszym sys.PArray.Teraz stwórz powierzcnie
deflector.Połacz z PArray.UWAGA!!Powierzchnia deflectra to powierzchnia
ktora odbiija czastki natomiat poza nia nie odbija.W gravity ta rzecz nie
wystepuje!!
Zajmijmy sie znów PArray.W rolecie Par.generation zmien LIFE na 60.
animacja skonczy sie w tej klatce.Teraz stwórz system Pbomb.
W rolecie basic parametrs zmnien Start Time na 0.Duration na 0.
Strenght:0,5.Twórz sobie teraz teren,słoneczko,chmurke.
Okej czyli scene mamy.Teraz swórz gizmosphere , tak aby
była wieksza od naszego obiektu.Klik na klawie 8.Dodaj
efekt fire effect.Pick gizmo i klik na nasza kule.zaznacz explosion
i daj setup:
S.Time:0
E.Time:60
Ogien zniknie w 60 klatce.
No i prosze mamy gotowy ładny wybuch!!Dam przykład swojej animacji:
http://rapidshare.de/files/19716925/pbomb.avi.html
Jak zaczniesz renderowac sekwencje pamietaj o ukryciu obiektu pierwotnego.
Jak wyrendorowac animacje??
Klik na klawie 10.W Time Output zaznacz RANGE:
od zera do 60.
Zjedz nizej,Tam takze jest render output.Kliknij file.Zapisz sobie
i jakies nazwie w formacie TGA!!
teraz zacznij renderowac.Klatki ida po kolei.Miłego renderowania!!


To jest stopka